среда, 6. април 2011.

"Miss sixty" nakit


Brend Miss Sixty predstavio je novu kolekciju nakita i satova, inspirisanu bojama, ritmom i živosti osamdesetih. Kolekcija stvorena po licenci Morellaton urađena je od modernog čelika sa pregršt elegantnih detalja, koji je čine posebnom i  zanimljivom.


Miss Sixty je poznati svetski brend, deo Sixty Group-a. Sixty Group je nastala1990.godine. Ovaj brend je vrlo brzo privukao internacionalnu pažnju i svoje prvo predstavništvo otvorio 1992.godine u SAD-u. Do 1993.godine Sixty Group je bila toliko uspešna da je kupila brend Murphy&Nye. Međutim prošlo je još 6 godina do otvaranja prve monobrend prodavnice Miss Sixty. Prva prodavnica otvorena je u Londonu, i bila je veoma uspešna. 2000.godine brend Miss Sixty je otišao još jedan korak dalje u modnoj industriji lansirajući sopstvenu liniju obuće. Zatim su usledile i linija naočari za sunce 2002.godine i linija za decu 2004.godine.


Brend je nastavio da jača i da se razvija proteklih nekoliko godina, a 2005.godine ušao je u partnerstvo sa kompanijom Coty da bi lansirao novi parfem. Tokom te godine Miss Sixty je ušao u još nekoliko partnerstava kako bi lansirao i sopstvene kolekcije nakita i proizvoda od kože. Naredne godine lansirao je i donji veš i liniju kupaćih kostima u okviru partnerstva sa CSP.
U okviru Sixty Group nalaze se i brendovi poput Killah, Sixty, Energie, RefrigiWear, Richlu i Baracuta.
Danas je Miss Sixty brend izložen u Gugenhajmovom muzeju u Nju Jorku, SAD. Svoju prvu modnu reviju održao je upravo u ovom gradu 2006.godine. Sixty Group danas zapošljava preko 1,500 ljudi. U svetu mode dostigao je izuzetan uspeh. Ovaj brend je poznat po eksperimentima u dizajnu garderobe, ali i jedinstvenom pristupu modi i nivou kreativnosti. Prepoznatljiv je po jakom identitetu i svestranosti koji ga izdvajaju od ostalih modnih brendova.



SATOVI 










Нема коментара:

Постави коментар