Ovaj mali britanski brend nije prešao okean sve do sedamdesetih godina 20. veka, kada je otvorio prodavnicu na mondenskoj lokaciji zvanoj Upper East Side of Manhattan. U tom trenutku uska linija proizvoda proširila se od kaputa do marama, kišobrana i kofera. Iako se do 90.-ih godina brend proširio na ceo svet, modna linija koju je promovisao podsećao je na zastareli modni stil kakav su pratile naše bake. Dolazak novog direktora Rosemary Bravo, koja je prethodno radila u Saksu na čuvenoj Petoj Aveniji doneo je i drastične promene u stilu koji je Burberry promovisao. Prekretnica su bili kupaći kostimi. Ovakav potez menadžmenta firme je imao zaista uspešne rezultate. Burberry je povratio trend luksuznog nasleđa. Sve svetski poznate i značajne ličnosti nosile su komade iz modnih kolekcija ovog brenda, od princa Wiliama do hip-hop zvezde Ja Rule. Danas Burberry predstavlja luksuzan brend namenjen ljudima od stila, a cenovni rang vrlo jasno govori o sloju društva kome je namenjen.
Burberry cipelice
Нема коментара:
Постави коментар