Ovaj brend su osnovali braća Paul i Maurice Marciano odrasla na jugu Francuske. Preselivši se u Kaliforniju, SAD, osnovali su brend Guess 1981. godine. Početni kapital obezbedila je porodica Nakash, vlasnici Jordache imperije džinsa. Prvobitna orijentacija kompanije bila je proizvodnja džinsa, kao što je idanas to njena osnovna delatnost, u okviru uspostavljanja jedinstvenog životnog stila Guess.
Osamdesetih godina Guess je bio jedan od najpopularnijih brendova džinsa, a bio je jedna od prvih kompanija koja je stvarala dizajnirani džins. U početku je bio dostupan samo džins za žene, dok je prva muška linija lansirana 1983.godine. Godinu dana kasnije Guess je izbacio i prve kolekcije satova sa svojim žigom, pod imenom Guess, Guess Steel i Guess Collection. Satovi ovog brenda poynati sup o svom kvalitetu imodernom dizajnu, karakterističnim za Guess lifestyle.
Guess je veoma brzo ušao u modernu kulturu ipostao ikona mlade genracije. Mnogi svetski top modeli započeli su svoje blistave karijere u reklamnim kampanjama Guessa, poput:Klaudije Šifer, Eve Hercigove, Karle Bruni i Naomi Kembel. Paul Marciano se smatra pravim vizionarom - od predsedavajućeg kompanije, dizajnera, do režisera reklamnih spotova, on je osmislio sliku- identitet Guessa, i način kako da je prikaže drugim ljudima.
GUESS NAKIT baš kao i satovi nadahnut je modom a karakterise ga senzualnost i ženstvenost .Šik kolekcije koje neprestano iznenađuju bojama, dizajnom i materijalima, omiljeni su modni detalj pripadnica nežnijeg pola koje svoj imidž poveravaju modnoj markiGuess.
Guess satovi predstavljeni su javnosti 1983. godine, dizajnirani su da privuku mlade, i modom vodjene potrosace sirom sveta. Guess za zene nadahnut je modom i svetskim trendovima, a Guess za muskarce nadahnut je tehnologijom, dizajnom i materijalima.
Satovi su dostupni na 12.000 prodajnih mesta u preko 70 zemalja.
CIPELE
Нема коментара:
Постави коментар