петак, 15. април 2011.

Tissot










Tissot je veoma poznati svetski brend satova koji postoji još od 1853. godine a čiji je glavni moto "Inovacije po tradiciji". Danas je ovaj brend član Swatch Group, najvećeg svetskog proizvođača i distributera satova. Već preko 150 godina proizvodnja Tissot satova se odvija u švajcarskom gradu Le Locle u planinama Jura, poznatom po proizvodnji satova. Prvi sat proizveden pod imenom Tissot bio je džepni sat sa 2 vremenske zone. Najnoviji Tissot sat ima touch-screen tehnologiju i nosi naziv T-Touch. Brend je još 1858. godine počeo da se širi svetom, kada je osnivačev sin Charles-Emile Tissot napustio Le Locle da bi otišao u Rusiju. Danas je Tissot jedan od vodećih brendova švajcarskih satova.






понедељак, 11. април 2011.

Burberry



Brend Burberry osnovao je Thomas Burberry 1856.godine u Londonu. Iako je danas Burberry čuven po svom prepoznatljivom stilu i šari koju svi prepoznaju, u početku je fokus njegovih modnih linija bio na funkciji. Burberry je izmislio Gabarden – izdržljivu vodootpornu tkaninu koja diše. Ernest Shackleton je u Burberry čak opremio svoju ekspediciju na Antartik 1914. god. Nekoliko decenija kasnije Burberry je predstavio i  svoj žig.  Od tada Burberry je započeo otvaranje svojih prodavnica sa prepoznatljivim izgledom. 



Ovaj mali britanski brend nije prešao okean sve do sedamdesetih godina 20. veka, kada je otvorio prodavnicu na mondenskoj lokaciji zvanoj Upper East Side of Manhattan. U tom trenutku uska linija proizvoda proširila se od kaputa do marama, kišobrana i kofera. Iako se do 90.-ih godina brend proširio na ceo svet, modna linija koju je promovisao podsećao je na zastareli modni stil kakav su pratile naše bake. Dolazak novog direktora Rosemary Bravo, koja je prethodno radila u Saksu na čuvenoj Petoj Aveniji doneo je i drastične promene u stilu koji je Burberry promovisao. Prekretnica su bili kupaći kostimi. Ovakav potez menadžmenta firme je imao zaista uspešne rezultate. Burberry je povratio trend luksuznog nasleđa. Sve svetski poznate i značajne ličnosti nosile su komade iz modnih kolekcija ovog brenda, od princa Wiliama do hip-hop zvezde Ja Rule. Danas Burberry predstavlja luksuzan brend namenjen ljudima od stila, a cenovni rang vrlo jasno govori o sloju društva kome je namenjen.







Burberry cipelice







субота, 9. април 2011.

Aldo

Aldo je poznati svetski brend obuce i aksesoara. Osnovan je 1972. godine u Montrealu, Kanada, kao licencirana obuća u sklopu poznate prodavnice. Osnivač ovog brenda je Aldo Bensadoun. Prva samostalna prodavnica Aldo obuće otvorena je 1978. godine u Ulici Sainte-Catherine u Montrealu, što predstavlja ujedno i kraj zakupljivanja odeljenja u okviru lanca butika modne odeće. Osamdesetih godina kompanija raste velikom brzinom i otvara 95 sopstvenih prodavnica. Maloprodaju Aldo započinje ulaskom na američko tržište devedesetih godina. Krajem dvadesetog i početkom dvadesetprvog veka Aldo postiže veliki uspeh u Izraelu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i drugim Zalivskim zemljama. U periodu od 2002. do 2005. godine Aldo širi svoj uspeh u evropskim zemljama, a do današnjeg dana pokriva sve kontinente (sem Antarktika) sa svojih 1000 prodavnica u 37 zemalja.

Ovaj traženi brend veoma vodi računa o detaljima i prefinjenom načinu proizvodnje. Aldo se posvetio tome da vam pruži i kvalitet i najnoviji trend po pristupačnim cenama, svake sezone. Posvećeni tim dizajnera i stilista konstantno putuje po čitavoj planeti kako bi ispratili aktuelne trendove. Bilo da je u pitanju najnovija moda u svetu obuće u Londonu, Milanu, Parizu, Njujorku ili Tokiju, Aldo će vas prvi snabdeti modernom obućom.
Čelnici ovog brenda ponosno ističu svoju borbu protiv SIDE donirajući milione dolara u pokret o svesnosti o ovoj bolesti, kao i u istraživačke organizacije, kao što su to CanfARAmfAR i nedavno YouthAIDS. Nedavno su započeli kampanju ALDO FIGHT AIDS (ALDO BORBA PROTVI SIDE) u 22 države.
Prva Aldo prodavnica u Srbiji otvorena je krajem septembra 2008. godine u Beogradu, a ubrzo nakon toga usledilo je i otvaranje druge prodavnice u Novom Sadu. Ponuda Alda obuhvata asortiman kvalitetne obuće i aksesoara koji prate poslednje modne trendove i koji pružaju kupcima mogućnosti širokog izbora.











Zara

Zara je jedan od najzastupljenijih brendova garderobe na svetskom tržištu. Ova uspešna kompanija bavi se proizvodnjom, prodajom i distribucijom konfekcijske garderobe za muškarce, žene i decu. U ponudi su linije za različite prilike, pa tako postoje kolekcije poput Zara Basic, Zara trf i Zara woman....
Zara je španski brend, a osnivač i vlasnik je španski tajkun Amanacio Ortega, u čijem vlasništvu se nalaze i drugi poznati brendovi, poput Massimo Dutti, Pull and Bear, Ozsho, Uterque, Stradivarius and Bershka. Centrala ove grupe nalazi se u gradu A Coruna u Španiji, gde je otvorena i prva prodavnica Zare 1975.godine. Kažu da je Zari potrebno svega dve nedelje da razvije nov proizvod i da ga uvede u svoje prodavnice, što je neuporedivo manje od prosečnog perioda od šest meseci koliko je potrebno drugim kofekcijskim kućama. Oko 10,000 novih modela garderobe Zara lansira godišnje. Interesantno je da Zara ne ulaže u svoj marketing, već u otvaranje novih prodavnica na novim lokacijama.

Opsuju je kao "špansku priču o uspehu", a modni direktor brenda Luis Vitton je izjavio da je Zara najinovativniji i najprodavaniji brend na svetu.


Prva prodavnica Zare otvorena je u glavnoj ulici grada A Coruna, a kako je uspeh rastao, tako se i broj prodavnica povećavao. Garderoba koja se prodavala u ovoj prvoj prodavnici bila je pristupačna a dizajnom je podsećala na popularne ekskluzivne brendove. Kako se ovaj koncept pokazao uspešnim, Ortega je počeo da otvara prodavnice po celoj Španiji. Ranih osamdesetih godina, Ortega je počeo da razvija novi koncept dizajniranja i lansiranja novih proizvoda. Cilj mu je bio da skrati vreme nastanka novih kolekcija, jer prosečnim periodom od 6 meseci za ovakav poduhvat, rizikovao se pad na tržištu. Ortega je shvatio da se za šest meseci promeni moda u svetu, i taj dizajn dok stigne u prodavnice više nije popularan, a predviđanje pravca kojim će se kretati modna industrija 6 meseci unapred, je suviše težak i rizičan posao. 1984. godine Orteginom timu se pridružio Jose Maria Castellano, koji je stvorio kompjuterski sistem koji je pomogao Zari da smanji proces distribucije na 10 do 15 dana. Kompanija je razvila sopstveni tim dizajnera koji danas broji 200 članova. Na ovaj način tim je u mogućnosti da brzo reaguje na promene trendova, kao i na stvaranje novih kolekcija minimalnim promenama u postojećim- na primer promenom šare ili boje materijala. Ako se neka kolekcija ne prodaje u roku od nedleju dana, Zara je povlači iz svojih prodavnica, zaustavlja dalje porudžbine i kreće na nov dizajn. Statistika kaže da se nijedna kolekcija ne zadržava u prodavnicama duže od 4 nedelje, što privlači potrošače da se vraćaju ponovo u prodavnicu, i to minimum 3 a maksimum 17 puta godišnje.